Outsourcing w biznesie
W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym rośnie znaczenie obsługi klienta. Klienci kierują się już nie tylko jakością i ceną, ale również wsparciem techniczny po sprzedaży i innymi usługami – to właśnie te rzeczy stają się kluczowym czynnikiem w pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymywaniu już istniejących.
Odpowiadanie na pytania klientów i rozpatrywanie reklamacji to jeden z aspektów obsługi klienta, ale co z problemami technicznymi, które mogą pojawić się w związku z twoim produktem lub usługą? Konieczne jest poświęcanie zasobów na wsparcie techniczne, które zaspokoi szereg problemów, jakie może mieć klient.
Wsparcie techniczne outsourcingu: inteligentna opcja biznesowa?
Wsparcie techniczne nie może być dłużej traktowane jako proces peryferyjny. Wymaga dedykowanego i doświadczonego zespołu, który będzie pracował przez całą dobę, aby zapewnić klientom jak najwyższą jakość obsługi.
Outsourcing wsparcia technicznego dla partnerów to trafna decyzja biznesowa, a wiele globalnych firm szuka partnerów, którzy zlecają usługi wsparcia technicznego, gdy napotkają ograniczenia operacyjne, takie jak:
- Wysokie koszty pracy
- Utrzymanie inwestycji w infrastrukturę na niskim poziomie
- Optymalizacja alokacji ograniczonych zasobów
- Potrzeba uwolnienia podstawowych zasobów organizacji od rutynowych operacji
- Możliwość skorzystania z certyfikacji ISO
Funkcje wsparcia technicznego dla outsourcingu znacznie ułatwią niezależnym dostawcom oprogramowania i producentom OEM, którzy muszą prowadzić wyścig technologiczny w ramach wysoce konkurencyjnych wyzwań rynkowych, pozwalając im skupić się na swoich podstawowych procesach bez uszczerbku na jakości obsługi klienta i wsparcia. Niech profesjonalny i oddany zespół poświęci całą swoją energię i doświadczenie na świadczenie usług wsparcia technicznego. To okaże się opłacalne finansowo dla Twojej firmy i przyczyni się do poprawy wskaźnika zadowolenia klientów.
Usługi wsparcia technicznego outsourcingu
Wiele firm oferuje niezwykle efektywne rozwiązania – młode i kreatywne zespoły wykazują wyższość w obsłudze inicjatyw outsourcingu procesów biznesowych oraz stałą przewagę kosztową. Jako jedna z najpopularniejszych lokalizacji outsourcingowych, Polska ma ogromną grupę wysoko wykształconych i wykwalifikowanych specjalistów, którzy posiadają wymaganą wiedzę z zakresu dziedzin. Kraj jest znany z postępów w dziedzinie technologii informacyjnej. Te cechy wraz z kilkoma innymi sprawiają, że Polska są atrakcyjnym miejscem do outsourcingu usług pomocy technicznej.
Outsourcing pozwala zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić efektywność operacyjną poprzez utworzenie działu wsparcia IT. Polscy dostawcy usług dysponują doświadczeniem obejmującym produkty z wielu kategorii.
Polecamy: http://iptcc.pl/oferta/outsourcing/.