Jak dotrzeć do klientów? 3 sposoby na reklamę

Agencje reklamowe mają dzisiaj nie lada orzech do zgryzienia – chodzi o jak najskuteczniejsze zachęcenie odbiorców do korzystania z promowanego towaru lub usługi. Jakie metody reklamy są najlepsze przy określonych usługach? Które dotrą do największej liczby konsumentów? Czy reklama w Internecie wyparła już formy tradycyjne?

Czy tradycyjne formy reklamy nadal są w cenie? 

Okazuje się, że Internet nie wyparł jeszcze reklam tradycyjnych. Ogłaszanie się na stronach internetowych jest co prawda bardzo pomocne i potrzebne w dzisiejszych czasach, lecz w natłoku reklam zaczynamy się zwyczajnie gubić. Tradycyjne formy też potrafią być przytłaczające, lecz niektóre z nich zapadają w pamięć o wiele bardziej, niż wirtualna ikonka, na którą ledwie rzuciliśmy okiem, przeskakując z jednej witryny na drugą. Poza tym, częstą sytuacją jest, kiedy na portalu poświęconym np. tematyce zdrowotnej, natykamy się na reklamy promujące najnowszą grę. Dlatego trudno zaprzeczyć temu, że reklamy umieszczane w Internecie muszą pokrywać się z tematyką strony, na której się znajdują. A co z reklamami w świecie rzeczywistym?

Reklamowe oklejanie pojazdów

Wszelkie formy reklamy są zasadniczo uniwersalne i nadają się do wykorzystania w każdym sektorze, lecz czasem zdarza się, że w określonym przypadku pewne metody sprawdzą się lepiej niż inne. Jest tak na przykład w przypadku branży samochodowej, kiedy to auto samo w sobie jest jednocześnie oferowanym produktem i reklamą. Forma ta z powodzeniem sprawdzi się w przypadku reklamowania najlepszej oferty ubezpieczeń AC i OC, propozycji najlepszego samochodu zastępczego, naprawy aut i innych spraw związanych z samochodami, choćby takich jak np. ośrodki szkolenia kierowców

Ulotki reklamowe nadal skuteczne

ulotki

Szukasz firmy, która pomoże Ci w wydrukowaniu ulotek reklamowych? Intro-Graf – drukarnia w Siechnicach, Radwanicach i Żernikach Wrocławskich – oferuje korzystne ceny i szybką realizację.

Wbrew pozorom, tradycyjne ulotki nie wychodzą z mody. Okazuje się, że ludzie nadal zapoznają się z ich treścią. Co więcej, w ok. 50% domów przechowywane są różne broszury zawierające rabat na określone usługi, z myślą o skorzystaniu z nich w późniejszym czasie. Ulotka daje możliwość zapoznania się z ofertą w dowolnym miejscu i czasie. Ulotki odnoszą największy skutek, gdy są dostarczane odbiorcom w powiązaniu z określonym wydarzeniem – jeśli ktoś kupuje bilet na koncert, warto zachęcić go także do zakupu koszulek i różnego rodzaju gadżetów z logo danego zespołu.

Tradycyjne banery reklamowe

Banery również skutecznie pomagają w podniesieniu sprzedaży. Interesująca grafika, przykuwające uwagę kolory i duże rozmiary to dobra pomoc w kontakcie z klientami. Czy istnieje przepis na baner idealny? Nie, dostępne są raczej ogólne wskazówki odnośnie do tego, czego należy unikać i co powinien zawierać, a przepis na jego idealny wygląd nie istnieje. Inaczej będzie wyglądał baner reklamujący firmę hydrauliczną, a inaczej wypromuje się agencja kreatywna. W jakich branżach banery sprawdzają się najlepiej? Niemal w każdej. Skutecznie pomogą one zareklamować usługi siłowni, szkoły językowej czy różnorodnych kursów.

Sposobów na reklamy jest dużo i wygląda na to, że w przyszłości poznamy nowe formy, lecz i te dobrze znane również mają się nie najgorzej i nie wydaje się, by ich pozycja była zagrożona. Jeśli interesuje Cię zainwestowanie w profesjonalną reklamę, koniecznie sprawdź ofertę drukarni INTRO-GRAF.